Pula

17 augustus 2016 - Pula, Kroatië

Zo van Rovinj naar Pula. Weer gaan couchsurfen. Ik had op zijn profiel gelezen date hij 10 honden heeft en katten en dat je van het buitenleven moet houden.. maar nooit dit verwacht!! Wat een ervaring. Er waren daar 10 andere couchsurfers op het kamp. Mensen met een tent konden bij hem op het erf staan. Hij heeft 1 caravan waar enkele couchsurfers zonder tent kunnen slapen en je kan in de hangmatten slapen. Verder douche je met een tuinslang en poep je in de bosjes. Dus was erg wennen voor Ines in het begin, maar na een paar dagen was het een heerlijk gevoel. Iedere dag weer nieuwe mensen die je leert kennen. Iedere avond met muziek rond de tafel zitten en elkaars verhalen delen! Ik heb op het kamp een super toffe chik ontmoet. Ze heet natalia en komt uit Polen. Ze maakt een tour met een Servische jongen. Zij speelt viool en hij speelt gitaar en samen spelen ze populaire pop nummers op straat voor geld. Uiteraard heb ik filmpjes maar die zijn te groot om up te loaden, dus ik zal binnenkort een korte maken met de tablet.

In pula heb ik vooral geslapen, op 't strand gelezen  en opgetrokken met allerlei mensen op het kamp. Ik ben ook naar Kamenjak geweest. Wat een super locatie. Het is een natuurgebied waar je kan hiken en onderweg stop je op allerlei mooie stranden en kan je zelf kiezen of je drukke stranden wil of een strand zonder enig persoon! Aan het einde van de lange wandeling van 5 km komen  je uit op een clip.  Daar ben ik gesprongen van een rots van  15 meter! Uiteraard daar heb ik ook een filmpje van, maar ik laat jullie even in spanning afwachten haha.

Op mijn verjaardag kwamen Arlene en Mark.  Ze namen mij ergens mee naar toe en ik wist niet waar, maar het was Kamenjak! Haha. Dus nu kan ik hun persoonlijke gids zijn en hun meenemen naar de goede plekjes. Oh ja. Daar is ook een bar en dat is midden in de bosjes. Je kan van buiten niet zien dat het een bar is. Ik heb  er foto's van maar die staan op m'n mobiel, nog meer spanningen dus.. haha.

Tijdens mijn verblijf ben ik ook een dagje naar Baleh geweest. Een leuk klein stadje, erg mooi om te zien. Vooral de bar waar ze zijn geweest, heel authentiek. Ik zal het jullie nog laten zien als ik betere omstandigheden heb en mijn dingen kan uploaden.

Na 7 dagen heb ik pula verlaten

1. Wilma:
    17 augustus 2016
    Je maakt toch heel wat mee zeg, echt leuk om ook wat foto's te zien!!!
  2. Monique:
    17 augustus 2016
    Jemig wat een uitdagingen allemaal weer zeg! Knap van je dat je je kunt overgeven aan het primitieve leven. Ondertussen ben ik wel heel heeeeel erg nieuwsgierig naar de foto's en filmpjes geworden!!! Ga maar lekker door met genieten van de zomerse zon en temperaturen. Good Luck .....
  3. Evelien:
    26 augustus 2016
    En uiteraard je verjaardag gevierd
  4. Joris:
    30 augustus 2016
    Lees ik dat nou goed van een rots van 15 meter halehluja zeg, dat is wel een hoogte zeg. Het klinkt allemaal best alternatief eigenlijk, dat is vast ook wel even wennen. Knap dat je het zolang vol houd hoor.